Hårborste

Väntar på att frissan ska komma och trimma till mitt kråkbo. Det är verkligen dags! Men det blir inget galet, bara toppa det lite. Galenheten får vänta på ett annat tillfälle. Sen borde jag ta mig i kragen och gå och köpa en toning för att bli av med min FEM cm utväxt. Kan inte minnas när jag senast hade så mycket... Jag är en skamfläck för alla frisörer och borde i dagsläget inte ens få kalla mig frisör. Man kan nog säga att jag tagit mammaledigt från hårborsten också.

Nu ska jag koka mig en kopp kaffe och titta på snön som tydligen tycker att jag ska skotta bort den...

Kommentarer
Postat av: Svägga

Det låter som att du har umgåtts för mycket med mig de senaste månaderna .... Jag och mitt "håret-sköter-sig-själv"-levene har lite nog haft lite dåligt inflytande på dig.... Å så kanske frånvaron av familjens andra frisör oxå har gjort att du kommit lite ur balans :)

2012-11-12 @ 17:42:06
URL: http://Levelli.blogg.se
Postat av: Em

Vi sitter i samma bil, har inte färgat mitt hår sen sverige och har närmst antagit en hippie attityd gentemot mitt hår, inte fön, inga produkter och ingen plattång. Au naturel för min del.. vet inte än om det är bra eller dåligt.. dåligt mest troligt. ;)

2012-11-13 @ 02:18:59
URL: http://denivit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0