Norrsken

I helg har vi Norrskensfestival här i Pajala och självklart kollade vi läget. Ingenting hade arrangerats av någon krog så vi och alla andra Pajalabor hamnade på Thai resturangen. Det var smockat med folk och jag var spik nykter vilket vissa hade svårt att förstå. Rätt kul att se vur folk beter sig i fyllan. Men det bästa av allt är ju att hoppa in i bilen och köra hem. Vi hade super kul och jag har skrattat så det räcker för en vecka.



Nu ska jag kliva upp och äta frukost med min familj.

(Tänk om jag skulle bli bra på att blogga igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0