May. 30, 2013

Sommaren är ännu kvar, det är stekhett, soligt och alldeles utmärkt. Synd att jag måste jobba bara. Det börjar vara riktigt tungt att jobba nu och efter några timmar in på arbetsdagen så känns varenda rörelse så sjukt ansträngande. Väntar ännu på besked om Gravidpenning från Försäkringskassan, om jag får den så jobbar jag bara två veckor till, det känns rimligt. Om jag inte får den så får jag hitta på något annat.

10 veckor kvar till BF nu. Det är riktigt nära och tiden går så fort, jag längtar så efter att få se vad det är för liten myra som växer i min mage. Den lilla är så efterlängtad nu!





Aili tog sig ett dopp i poolen idag, hon hade hur kul som helst och skulle nog helst badat i flera timmar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaahh!! Vilken härlig pool hon fått. Och stor ser den ut att vara. Förstår att Aili vill bada hela tiden.

2013-06-04 @ 21:25:12
Postat av: anneli

Det är jag som är den anonyme, tidigare inlägget. Jag väntar också på att lilla myran ska komma ut. Det är så spännande!

2013-06-04 @ 21:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0