Måndag

Måndag idag. Tråkig måndag dessutom. Men lite flit var jag fått gjort. Jobbat, blev dock färdig tidigare än jag trodde med dagens jobb, så jag åkte hem och satt och räknade på lite av vår ekonomi. Jag är ju en ordningsam människa så det var dags att få lite ordning på ekonomin också. Känns mycket bättre. Sen har jag spenderat hela kvällen till att få ordning på mammas hår. Stackarn såg förjäklig ut. Ungefär så tråkig kan en måndag vara. Tisdag imorgon och jag hoppas på en massa roligt! Sen får det gärna bli helg.

Kommentarer
Postat av: Em

Välkommen tillbaka ;) det var mig på tiden du gjorde dig hörd här !!

2013-02-26 @ 19:03:48
URL: http://denivit.blogg.se
Postat av: Svägga (den gamla)

Döm om min förvåning när jag kikar in här och det finns hela 3 nya inlägg!!!! Kul som fan!!! :)

2013-02-26 @ 19:48:15
Postat av: Emilia

Men tre nya inlägg! Fortsätt så! :-)

2013-03-05 @ 15:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0