15 December

Har suttit på fks hemsida och fixat med föräldradagarna. Jag hatar verkligen deras hemsida. Det resulterade bara i att jag har världenssämsta humör just nu och hela dagen är troligtvis förstörd. Nåja det ska väll komma in lite pengar den här månaden också.
Började fundera på när jag senast åt en vanlig måltid och jag kom fan inte på när det var sist. (Inte konstigt att jag inte har nå humör).
Jag har alltså inget vettigt att säga. Så nu ska jag sluta gnälla här. Kanske skulle gå till det där som kallas kök och laga mat... hm...
9 dagar kvar till jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0