Breaking Dawn

Sitter i soffan och hänger. Mamma och Laura har just åkt hem. Aili sover gott i sin säng. Syster och jag har varit och kollat på Breaking Dawn och jag är lika kär som vanligt. Jag fullkomligt älskar den och allt som har med det att göra. Har god lust att gå och se den imorgon igen. Vill att nästa film ska komma ut nästa vecka. Jag vill inte vänta ett år till. Men den som väntar på något gott.

 

Men det bästa av allt är nog ändå att komma hem och gå och titta på min lilla ängel som ligger och sover. Det finns nog ingenting bättre än henne. Det hade gått jätte bra för henne att vara med mommo. Skönt att veta att man kan lämna henne i bra händer.

 

Pappas flicka har mekat med sin Audi Quattro idag

Kommentarer
Postat av: Erik

De där är min lilla tjej det, utan tvekan :)

Ähh, breaking dawn är ju bara blahaj blahaj, ska va Family guy juh... ;)

2011-12-14 @ 23:40:58
Postat av: Hanna

Knäppis, du skulle också gilla den!

2011-12-15 @ 11:04:36
URL: http://hhrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0