Redhead

Ja som sagt så kom vi ju inte hela vägen hem igår. Aili var så sjukt less på att åka bil så vi stannade hos Emelie, Sanna och Andreas en natt. Väldigt trevligt var det, fast vi var väldigt trötta. I morse for vi iväg till Emelies jobb och hon var en räddande ängel som fixade mitt hår. Det blev lite roligare färg och topparna trimmades. Jag är helnöjd men det känns väldigt ovant. Men man kan säga att det var ett bra avslut på resan. Nu har vi varit hemma i några timmar. Erik har åkt till Kiruna igen och det känns tommare än tommast utan honom. Hoppas veckan går fort.
Lite bilder från dagen.
Det är inte mycket jag saknar från Örnäset. Men dom har fan så god kebab. Så vi käkade lunch där innan vi åkte hem, det är inga små portsioner heller. Jag är supernöjd med färgen på håret. Det är ovant, men jag kommer att trivas jätte bra i det! Jag kanske lyckas få en bättre bild på färgen i morgon.

Kommentarer
Postat av: Laura

Vad snygga vi kommer vara bredvid varann ;)

2011-12-11 @ 21:30:47
URL: http://bronsfisk.blogspot.com
Postat av: Laura

Hmm... Mig kvittar det. Du får bestämma!

2011-12-11 @ 22:30:18
Postat av: Laura

Hmm... Mig kvittar det. Du får bestämma!

2011-12-11 @ 22:30:48
Postat av: Johanna

Men fy vad snygg du blev i håret!! kul med förändring :)

2011-12-12 @ 11:06:00
URL: http://jeayms.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jag och Tilde är också solo hela veckan! Hoppas den springer iväg! Snygg du blev i håret :-)

2011-12-12 @ 13:24:49
Postat av: Emelie

Mycket bra med förädring ibland :D. Synd att man själv ser ut som en lurjo. Nu jäklar hanna!

2011-12-12 @ 14:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0