Uggglar

Jag får ingenting gjort! Det finns en miljon saker jag borde göra och det händer ingenting. Hjärnan arbetar för fullt men kroppen hänger inte med. Det enda den gör är att äta chokladbollar. Jag borde gå ut och kolla om bilen finns kvar under all snö (har inte kört med den sen vi kom från sthlm), packa åt mig och Aili, städa så det är roligare att komma hem efter julen. Och en massa mer.. Kanske lika att gå och lägga sig.. Ne nu ska jag slita mig upp från min stora sköna soffa och göra klart. Sen får jag sova.

Kommentarer
Postat av: Laila

Skit i renligheten o ha en skön natt. Jag kan hjälpa dig att komma igång med packandet. Ses imorgon:-)

2011-12-21 @ 23:09:37
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0