Aili 5 månader

 

Aili 5 månader


Idag fyller vår lilla trollunge 5 månader. Idag för fem månader sen det var +30 grader och jag svettades som en galning med mina elefantben med foppatofflor. Fem underbara månader har gått och under den tiden har denna lilla vackra varelse vänt uppochner på hela vår värld. Och det kunde inte blivit bättre. Just nu ligger Aili ute på balkongen och sover nerbäddad i sin vagn. Det är -12 grader och ungefär 15 cm vit härlig snö täcker marken. Mycket hinner hända på fem månader.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Tiden går alldeles för fort! Min pojk är redan 6½ månad :)

2011-11-28 @ 15:15:15
URL: http://jeanettefallstrom.blogg.se/
Postat av: Erik

Oj vad tiden bara rinner iväg. Hon är så fin vårat lilla troll. Bara man kunde bromsa tiden lite, hon växer ju så vansinnigt fort. Pussa pigan från mig!

2011-11-29 @ 00:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0