Julpyntande

Sakta men säkert får jag upp lite julpynt här hemma. Inte för att vi äger så mycket julpynt och skönt är det. Men det är ju mysigt med alla söta tomtar och fina stjärnor i fönstren.
Igår fick jag upp en stjärna i v-rum, hittade tillslut en jag ville ha på OKQ8 med 50% rabatt så det var ju inte fel. Tänkte plocka upp granen från förrådet idag, men den hade vi visst råkat släng iväg när vi flyttade från Luleå. Så nu måste jag hitta en ny gran... Orkar inte ha en riktig så jag måste ta mig bort från Pajala en sväng..
Sambon och jag skulle hänga upp stjärnan igår men det slutade med att vi möblerade om hela vardagsrummet. Det blev mycket bättre och nu känns det riktigt mysigt.

Kommentarer
Postat av: Erik

Å inte att förglömma, kablarna bakom tvbänken blev snyggt å prydligt ordnade den här gången :)

2011-11-29 @ 00:28:56
Postat av: Hanna

Ja det gjorde du bra :)

2011-11-29 @ 10:49:14
URL: http://hhrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0