Kl fyra i morse har Erik åkt till Kiruna i...

2011-11-15_11_17 (MMS)

Kl fyra i morse har Erik åkt till Kiruna igen. Han kom hem på söndag kväll så det var inte många timmar vi fick ha honom hos oss. Hoppas dagarna går fort så han snart är här med oss igen. Det är så mycket bättre när han är hemma här med oss. Det har även börjat snöa lite. Det är så mysigt med snön så här i början av vintern. Aili och jag ska till öf idag. Sen ska jag träffa en konsult från Mary Kay. Det är därför jag fixat mig lite, brukar inte göra det annars om man bara ska till öf.


Kommentarer
Postat av: Erik berit

Oj vilken snygg sambo jag har :) Kändes jättetråkigt å vara tvungen å åka hit igen. Men de verkar ju som att jag kan komma hem tidigare än planerat ändå. Så imorgon eftermiddag dyker jag upp hos mina älskade damer :)

2011-11-15 @ 19:41:47
Postat av: Laila

Hoppas du hade en bra eftermiddag. Kul om ni kommer imorgon.

2011-11-15 @ 21:28:58
URL: http://harvarjagar.blogg.se/
Postat av: Jennie

JO, såg att dom hade en gul matta där. Men det var en typ ryamatta så det känns inte särskilt praktiskt varken i köket eller på toa. Får söka vidare :)

2011-11-16 @ 11:28:24
URL: http://jenniiemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0