Lussebullar

Förra året svor jag högt och högtidligt att jag ALDRIG mer skulle baka lussebullar. Men imorse när jag vaknade så kändes det helt rätt att baka lussebullar. Så jag satte ungen i vagnen och slaskade/halkade iväg mot ICA. Mamma kom hit på lunch så jag hade lite moraliskt stöd. Och det blev faktiskt lussebullar. Goda var dom också! När mamma slutade jobbet kom hon och hämtade mig och Aili. Vi åkte alla tre till min mormor och hälsade på. Den lilla gumman är 91 år och var hur pigg som helst. Vi hade med oss en påse lussebullar så vi drack kaffe och doppa bulla.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

åh så gott, du får gärna baka lite åt mig med! :)

2011-11-30 @ 17:30:32
URL: http://jeanettefallstrom.blogg.se/
Postat av: Erik

Åhh, spara lite åt mig tills jag kommer hem på Söndag. Jäääklars va sugen jag blev nu :)

2011-12-01 @ 00:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0