Min dotter har två fastrar. Dom har samma ...

2011-10-09_14_45 (MMS)

Min dotter har två fastrar. Dom har samma röst, hyfsat likt utseende och är alltid positiva och glada. Men dom har även mycket jävlar anamma och ingen sätter sig på dom. Dom är väldigt lika varandra, på ett systerligt vis. Men är samtidigt så totalt olik varandra.. Dessa två är jag väldigt glad över att ha fått lära känna och att ha dom som fastrar till Aili är.. Ja det finns nog inte bättre fastrar. En av dessa kommer på besök ihelg med sin fina familj. Ska bli riktigt trevligt att inviga 1:a advent tillsammans med dom.


Kommentarer
Postat av: Elli

Det är alltid jätte roligt att läsa dina blogginlägg, men detta var jag inte beredd på! Så himla gulligt skrivet!! Kanske beror det på hormonerna att tårarna inte är långt borta :) Men det värmde verkligen!

Å det ska du veta: att vi är enormt glada för att det var just du som fångade vår broders hjärta! (jag tror jag vågar tala för både mig och syster i den frågan:)) Å nu när ni dessutom skaffat våran lilla favvo-tjej tillsammans, så blir du aldrig av med oss :) Det ska bli super roligt att komma till er i helg!!! Vi ses!!!

2011-11-25 @ 12:06:32
Postat av: Emelie

Åh! Vad glad jag blir när jag läser detta :) och du ska veta att jag (och syrran) är jätte glad och tacksam att du blev en del av vår familj också :D det värmer i hjärtat!vi ses ju snart, med bio och hela köret hoppas jag!

2011-11-25 @ 15:11:20
Postat av: Emma

Aha göta... Hmmm.. Vad jobbar hon som där då? Kanske på Hotell sidan eller nått? Har då träffat en massa men dock ingen som heter Göta..

2011-11-28 @ 11:40:44
URL: http://emmnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0