Vintermössan

Mamma/mommo har hittat en vintermössa åt Aili nu, precis vad vi önskade oss. Hon fyndade den på Kupan. Den är ännu lite stor men det funkar bra med kanske en tunnare mössa under eller så får vi sy till lite. Men den är alldeles perfekt till Aili.

 

 

Har bjudit mamma/mommo och syster/moster på middag idag. Laura gjorde en supergod (som alltid) kladdkaka till efterrätt. Pigan fick bada efter middagen och somnade på fläcken, det är kul med besök men hon blir snabbt trött efter allt stoj (det blir mamman också).

 

Hittade super söta julmust flaskor på konsum idag. Mums med julmust. Ne nu ska jag ta och koka lite glögg och göra färdigt lite projekt.

 

 


Kommentarer
Postat av: Emilia

Var också tvungen och köpa såna där julmustar :-)

2011-11-22 @ 19:51:51
Postat av: Ampan

Vad söt hon är i sin fina mössa. Förresten så har jag drömt om erat bröllop. Jag tror absolut att det var en sann dröm!:-)

2011-11-23 @ 07:17:29
Postat av: evelina

Ja men precis det jag tänkte. bara höra av dig så styr jag ihop något :)

2011-11-23 @ 09:15:47
URL: http://evelinaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0