AILI VILMA

Helgen har varit super trevlig. Dopet var fint. Vi fick träffa nära och kära. God fika. Aili fick jätte fina presenter. Tack för all hjälp vi fått! Vi hade aldrig fixat det själva. Satte in lite bilder som tagits under helgen.

Pernilla och Ola gjorde dom fantastiska tårtorna som fick jätte mycket beröm!

Det gjorde ni jätte bra. MUMS!

<3
FIKA i mängder! Moster Laura och Erik provsmakar saften.
Erik och Pernilla. Dekoren sätts på tårtorna av duktiga Pernilla.
Ola och Pillan skulle hjälpas åt med tårtorna men Ola kom 30 min innan dopet,
han fick soppatorsk efter vägen. Pernilla hade ett och annat att säga honom..
Kaunisvaara Kyrka

Aili fick hälsa på folket med prästen
Kvällen avslutade jag med bästa Johanna och fairy godmother Emelie på miner´s pub
Nu har alla åkt och gumman och jag är ensamma hemma med massor med fika.. Välkomna att hälsa på i veckan när jag har fika att bjuda på!
Är redan less på att vara själv. Det är jobbigt med söndagar...

Kommentarer
Postat av: Emilia

Du ska se att veckan går fort, snart är din gubbe hemma igen! Kommer han till helgen eller jobbar han helgen också?

2011-10-10 @ 07:48:09
Postat av: Hanna

jag hoppas det! Han kommer hem på fredag, så det är en kort vecka. Är Matti hemma i helg? Vi måste ju komma och hälsa på.

2011-10-10 @ 21:21:04
URL: http://hhrs.blogg.se/
Postat av: Emilia

Matti har ledigvecka nu så vi kan ju höras till helgen :)

2011-10-11 @ 07:56:51
Postat av: jessika

blev inte alls sugen på godsaker nu..

anmäl dig till dagens omgång av "dagens blogg"

2011-10-11 @ 09:02:35
URL: http://kallasjessika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0