Droppgatan

Sitter i skrivande stund och mumsar på vitlöksbröd med mina älsklingar.
Helgen har gumman och jag varit i Kiruna/Jukkasjärvi och hälsat på. Vi bodde hos familjen Erkstam, dom är så himla mysiga. Man blir så inspirerad! På lördag var jag på "kusin" träff med Aili. Riktigt kul att träffa släkten och deras nya tillskott. Glömde dock kameran hemma så det blev inga bilder... typiskt..
Ikväll har jag däremot tagit lite bilder. Vi hade mamma/mommo, Wille och Laura här som middagäster. Aili fick även prova dricka från flaskan (har pumpat ur bröstmjölk) och det gick hur bra som helst. Så på lördag är mommo barnvakt och Erkki och jag drar på inflyttningsfest. Ska bli riktigt kul att göra något bara Erik och jag.
Lite bilder som tagits idag.
Vi tre
Brorsan spelar
Hjärtat myser med kaninen
Laura/Lasse/Moster/syster
Nu slår vi igång HIMYM!! Godkväll.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hur stor är lilla damen nu? :D

2011-10-25 @ 00:36:27
URL: http://jeanettefallstrom.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag har inte varit till BVC med henne på en månad. På 3 månaders var hon 63 cm och vägde 6335 g. På torsdag ska vi dit igen, det blir spännande att se hur mycket hon har vuxit.

2011-10-25 @ 08:54:01
URL: http://hhrs.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jaha okej :) ja då får du skriva sen hur stor hon är, spännande! :D

2011-10-25 @ 09:15:27
URL: http://jeanettefallstrom.blogg.se/
Postat av: Emilia

Vad kul och komma iväg båda två och göra nått tillsammans!

2011-10-25 @ 10:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0