Fyra generationer

Laura, Aili och jag har varit och hälsat på vår farmor idag. Jag har inte träffat henne på tre år så det var dags. Det var trevligt och hon kokade gott kaffe. Det är roligt att se hur småbarn livar upp gammla. Min farmor, Kerttu, fyllde 91 för någon vecka sen. Inte illa! Min mormor, Vilma, är fyllda 92. Så det verkar som att jag kommer leva i mååånga år till..
Aili och Kerttu. Fyra generationer
Det är svårt att ta en riktig generationsbild när en generation är i Sthlm. Men kanske nästa gång när pappa är här så får vi åka och ta en ordentlig bild.
Nu ska jag slöa resten av kvällen och kolla Greys Anatomi.

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Vad skoj att ni äntligen kom dit. Hon blev säkert jätteglad. Good good

2011-10-19 @ 20:16:24
Postat av: Erik

Vad roligt att ni var dit!

I det här fallet kan man verkligen snacka om att dom befinner sig i varsin ända av livet, nästan 100år's åldersskillnad är riktigt häftigt!

2011-10-20 @ 00:04:59
Postat av: Hanna

Hon blev jätte glad. Får nog försöka vara dit om ett tag igen.. Jo det är häftigt med åldersskillnaden!

2011-10-25 @ 09:01:50
URL: http://hhrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0