Håll tummarna

Idag vill jag gratta min storebror Anton som fyller år!
Annars så är både jag och Aili krassliga. Jag är inne på tredjeveckan nu och riktigt less. Trode det skulle ge sig men jag fick ett rejält bakslag. Tycker så synd om mitt lilla hjärta när hon snorar och hostar. Men det är nog inte så farligt, hon är ju pigg..
Men vi har lite framgång också men det tänker jag inte berätta om här. Eller kanske sen.. Nu håller vi bara tummarna!
Erik kommer äääntligen hem idag! Så skönt det ska bli att få lite avlastning. Men somvanligt så är helgen full med måsten... Men dom dära "måsten" är så mycket roligare när man är två.
Nu ska vi vila och bli friska.

Kommentarer
Postat av: svärmor

Ska bli spännande att höra det där "spännande" som ska hända idag. Berätta så fort du kan!

2011-10-15 @ 10:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0