Häxan och lejonet

Gumman och jag har mys i soffan. Är helt slut efter helgen och dopet. Maria och Tim har just varit på besök, har ju mycket fika kvar från dopet så det blev lite fika och prat. Imorgon ska vi på Öppet hus med kidsen, det blir kul att se vad det är för mammor och barn där.
Min kusin Joel och jag har varit runt och hälsat på släktingar idag. Måste bli bättre på att hälsa på!
Nu ska gumman och jag kolla Narnia. Jag har aldrig sett filmen ordentligt så det var dags för det nu. Håller tummarna att den är sevärd!
Saknar Erik. Men första dagen han är borta är ju värst. Hoppas veckan går fort!

Kommentarer
Postat av: Gubben Erik

Hoppas verkligen veckan går fort! Längtar redan hem till er. Pussa Aili från mig!!

2011-10-10 @ 22:09:12
Postat av: jessika

Nu är dagens blogg avslutad, kolla om det var du som vann :)

2011-10-11 @ 19:51:45
URL: http://kallasjessika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0