Organiserad oreda

Idag har jag gått på helvarv. Morgonen var lugn och skön och familjen och jag gick på en höstpromenad till goda vänner. Sedan har jag pysslat vidare med skötbordet (det kommer att bli jätte bra). Min kära mor ringde och ville ha håret färgat helst igår så vi plockade fram färgburkarna, det tog sin tid. Sedan var hela lägenheten upp och ner så jag snabbstädade igenom den... Sen hämta blommorna och föra dom till svärisarna. Och så får man inte glömma mitt lilla hjärta som ska ha sitt med. Blähh vad jobbigt det kan vara ibland men samtidigt tycker jag att det är kul att ha mycket att göra.. Det skulle inte sitta dåligt att ha en kloning av en själv som kunde hjälpa till... Det vill jag ha i julklapp!!
Höstpromenad
Papputen fick rulla vagnen
Aili myser i vagnen
Aili myser i vagnen

Kommentarer
Postat av: Emilia

Kul att du också skaffat dig en blogg Hanna :)

Såg er igår när ni var ute med vagnen. Ni får ta och svänga förbi här också någon dag när Grellan också är hemma!

2011-10-06 @ 08:39:57
Postat av: Hanna

Ja det är ju som kul det här med blogg!. Ja vi kommer absolut förbi, vi har tänkt vara, men tiden rinner ju bara iväg.. :) Vi syns på lördag :)

2011-10-06 @ 15:01:28
URL: http://hhrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0