Skrattattack

Aili har visst hittat någon som hon tycker riktigt mycket om. Nämligen sin Farbror Emil. Hon hälsade på honom idag och skarattade som en galning. Har aldrig hört henne skratta så. Emil behövde inte ens säga något åt henne. Jätte gulligt att hon skrattar så. Men jag har kämpat hela dagen med att få henne att skratta. Men hon bara tittar på mig som att jag är knäpp.. Är min förstaplats hotad av Farbror Emil?! Nåja hon ska få träffa sin farbror oftare så hon får lite skratträning.
Min lilla skatt sover och nu ska jag köra en snabbröjning här hemma och sedan kolla Greys Anatomi. Yey!

Kommentarer
Postat av: em

2011-10-13 @ 13:37:53
URL: http://denivit.blogg.se/
Postat av: em

haha, vad roligt att emil lockar denna glädje ur aili :P

2011-10-13 @ 13:38:47
URL: http://denivit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0