Visslande

Upptäckte just att Aili gillar när man visslar. Hon blev alldeles tyst och lyssnade ordentligt. Hon gillde det bättre än när jag sjöng Sjörövar Fabbe farfarsfar och det kan jag förstå, det är ju ingen skönsång direkt. Haha.
Inatt hade det kommit lite snö så gumman och jag var ut på en morgonpromenad. Fast det var mest slask efter vägarna. Men det var skönt ändå. Sen har klädde jag henne i dopklänningen och fotade henne lite, för det hann vi inte göra under dopdagen. Gick igenom bilderna på datorn och då hittade jag denna charmiga när hon visar finger. haha.

Fuck off!

A8 var täckt med snö idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0