7:30

Idag sov Aili till 7:30. Eller hon lät snarare mig sova till 7:30, misstänker att hon satt och lekte i sängen för sig själv en stund innan hon tyckte att det var dags att väcka mig. Helt fantastiskt skönt! Tänk om hon skulle göra det till en vana.
-
Hon är piggare nu, men lite snorig ännu. Fortfarande inga tänder.
Igår träffade vi Emelie, som vanligt en massa prat. En prata om Kina och den andra om snoriga barn. Oj vad vi har olika saker för oss. Men jag tycker att det är härligt att träffa folk som gör andra saker än att ta hand om barn, det får en lite att minnas att man har ett annat liv också. Det är väldigt lätt att man bara gör saker för barnen. Självklart kommer Aili alltid i första hand, men man får inte glömma annat också. Tack Emelie för inspirationen. När du kommer hem Erik får du höra vad jag har för plan, mohaha.
-
Idag tänkte vi spendera dagen i Kaunisvaara. Sen blir det BVC på em. Och imorgon blir det dop för lilla Erja Lisa Ingeborg. Jag Älskar deras namnval och det passar lilla Lisa så bra!

Kommentarer
Postat av: Erik

Va har du nu hittat på å göra då? :) Törs jag ens komms hem nu? :)

Vilken fin bild på er!!

2012-04-27 @ 11:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0