Gnäll, gnäll & gnäll

Jag är sjuk. Igen! Detta är olikt mig, tidigare i mitt 21 år långa liv så har jag varit sjuk ca 2 ggr per år. Nu är det bara en månad sen jag var sjuk sist. Nu ska det bli ändring på saker och ting i mitt liv. Jag börjar med maten! Kanske dags att börja slänga i sig någon måltid varje dag?! Jag slarvar riktigt mycket med maten. Matlagning har aldrig varit en stark sida hos mig och jag gör en massa saker istället för att ställa mig vid spisen. Små äter gör jag. Hela tiden! Jag älskar att småäta! Men att äta ordentliga måltider ska jag börja göra. Orkar inte vara sjuk jämt och ständigt, man orkar så dåligt med småbarn då. Tur att Erik är hemma nu så vi kan hjälpas åt!
Han har lagat lunch åt oss nyss och jag hoppas att jag får nya krafter då. Hade väldigt gärna gått på spinning idag så jag håller tummarna att jag piggnar till om 5 min.
Jag och min älskade dotter

Vilket gnällande! Hur mår ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0