Internet

Nu har jag internet här hemma igen och kan blogga som jag vill. Att man blir låst utan dator, telefonen funkar ju också, men jag är lite gammeldags som gillar dator.

Att det redan är söndag! Helgen bara rusar iväg och imorgon åker Erik till Kiruna igen. Vi har haft en riktigt lugn helg och bara umgåts med härliga människor.

Idag har jag packat lite flyttlådor, inte för att det är panik med det. Men att vara ute i god tid skadar aldrig. Idag är det prick två månader kvar tills vi får flytta till huset. Vi längtar riktigt mycket. Tänk att till sommaren får vi äntligen bo i vårt hus!

Aili klappar, vinkar och visar vart lampan är

Tilde har varit och hälsat på med sin mamma och pappa idag. Hon är 4 ½ månad och är nästan lika stor som Aili. Det är bra att hon växer ikapp så kan dom busa tillsammans snart, nu har Aili lite försprång när hon är mer rörlig och Tilde vill ju också hänga med. Men snart så!

 

Tilde, Emilia och Aili


Kommentarer
Postat av: Faster Em

Men! Har inte Aili den snyggaste tröjan ever ;)

2012-04-02 @ 20:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0