Mockingjay

Aili slocknade kvart över sju idag! Helt slut var hon. Hoppas bara att hon inte vaknar tidigare på morgonen... Nåja jag tänkte att jag ska ligga och läsa en bok heeela kvällen. Bra plan tycker jag! Boken heter Mockingjay och är den tredje i Hunger Games triologin. Jag hade tänkt vänta med att läsa den men kunde inte låta bli när den stirrade på mig i bokhyllan.
-
Morbror/bror Anton har varit och hälsat på idag! Inte varje dag man ser honom så det var trevligt att ses. Måste åka och hälsa på honom här nångång också. Men jag måste ju säga att han bor lite avsides, Arvidsjaur! Har inte så ofta vägarna förbi där. Men nu har vi ju en anledning att åka dit. Så det måste göras.
Aili lånade morbrors paserkortsbricka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0