Sjuklingen

Min lill tjej är sjuk idag, så vi är hemma och kurerar. Men det är på slutspurten nu så jag hoppas hon är kryare imorgon så man kanske kan hitta på något. Det börjar kännas lite instängt här hemma. Ute är det skit väder så det gör desamma. Mamma/mommo kommer på lunch strax så jag ska dra till konka och fylla på kylen.
-
Väntar på att Vattenfall ska ringa så jag kan säga upp elen, men snabba är dom ju inte! Deras hemsida fungerade inte så det är bara att vänta...
-
Aili hjälper att packa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas hon blir frisk snart så Tilde kan komma och hänga med Aili.

2012-04-24 @ 19:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0