Balklänning till salu

Tänkte sälja min balklänning som jag hade studenten 2009. Den är endast använd några timmar och är superfin! Tänkte lägga ut den på blocket men tänkte att jag provar här först.
Klänningen är lila och skiftar fint i olika toner. Den är måttsydd och beställd från USA. Den har ett broderi i vitt på högra sidan och livet är fyllt av utsmyckande paljetter/ pärlor. Den är A-linje formad. En underkjol, tillhörande slips och snusnäsduk (i samma tyg som klänningen) medföljer.
Måtten är:
BYST: 84 cm
UNDER BYST: 73 cm
MIDJA: 66 cm
Jag är 166 cm lång och bar den med 4 cm klack, så man kan vara kortare och använda högre klack och vise versa.
PRIS: 1000 kr (jag köpte den för 2600 kr)

Lite bilder så på hur den ser ut:
Intresserad eller har du frågor? Maila mig på [email protected]

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad fina ni är tillsammans :)

2012-02-01 @ 12:02:06
URL: http://jeanettefallstrom.blogg.se/
Postat av: Petra

Jätte tjusiga!

2012-02-02 @ 15:12:12
Postat av: Nathalie

har du kvar den?

2014-01-05 @ 15:26:42
URL: http://nattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0