Det droppar från taket

-0 grader ute, solen skiner och det droppar från taket. Det verkar som att våren närmar sig! Vårkänslorna kommer tidigt i år.
Strax ska Aili och jag bege oss till öppna förskolan, det blir en skön promenad med vagnen. Vi möter upp Emilia och Tilde så får vi sällskap efter vägen.
Ikväll ska jag, hör och häpna, iväg och träna. Så jag har dammat av träningskläderna och nervositeten kryper sakta på. Nåja ett gott skratt kommer vi att få, eller hur Nadja! Jag har inte tränat på över ett år och Nadja har visst inte tränat sen hon var 16 (det är över tio år sen för henne?!) Jag återkommer med en uppdatering om detta, om jag lyckas ta mig igenom den upplevelsen vill säga.
Jag gjorde en riktigt god pasta carbonara till lunch. Kanske det är därför man känner sig så fridfull. Nu har min Moccamaster serverat mig en kopp kaffe, dags att avnjuta den!
Jo och sen är det jätte roligt när ni kommenterar när jag skriver! Mer sånt!
Ha en trevlig 21 Februari!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0