Fröken finurlig

Aili gör en min ibland som gör att hon ser väldigt finurlig ut. Älskade unge! Hon sover sin förmiddags lur nu och jag borde också gå och sova, men kaffet håller mig vaken. Aili sover riktigt dåligt nu. Jag vet inte riktigt varför men saker man kan skylla på är många, t.ex. växtvärk och tänder. Sängen hennes åkte tillbaka in i sovrummet igen, det blir lättare för mig då.
Här för någon dag sen så räknade jag hur många gånger jag ammar henne på en dag. Ca 14 ggr/dag blev det, helt sjukt mycket! Inte konstigt man blir trött. Hon är 7 ½ månad så det är riktigt mycket. Jag har som trott att jag minskat, men icket. Just nu äter hon 3-5 ggr per natt. Så det är kanske inte så konstigt att man är trött och virrig.
Igår var det Alla hjärtans dag och Erik kom hem över kvällen. Det var helt underbart att träffa honom så snart igen, och jag behövde verkligen stöttning när det gäller Aili och att orka med. Man är starkare som två och det märks när han är borta jämnt och ständigt. Stackarn har klivit upp och åkt till Kiruna kl 02.50 inatt. (Han börjar jobba 05.00). Snart är det fredag och han kommer hem igen!
Imorgon ska Aili vara med mommo och Nadja och jag far till Gällivare en sväng. Dom kommer nog att ha roligt med att fixa inför mommos 50 års fest på lördag.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Oj, ammar du henne fortfarande?? och så mycket, jisses, ska du inte börja ge välling? :)

2012-02-15 @ 10:36:32
URL: http://jeanettefallstrom.blogg.se/
Postat av: Emilia

Söt unge! Hoppas nätterna blir bättre snart. Man är ju som ett lik när man inte får sova ordentligt! Vi får ta och ses snart!

2012-02-15 @ 11:22:08
URL: http://emzoo.blogg.se/
Postat av: Annica

Du får passa på att sova när hon sover. :) inte så lätt men.

2012-02-15 @ 21:31:23
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jaa, det tyckte jag också! :) Men tyvärr hittade jag dom på en blogg, och hon hade gjort dom själv. Annars hade jag köpt på en gång! :)

2012-02-15 @ 22:06:52
URL: http://jenniiemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0