Hallen hos oss

Här kommer lite bilder på hallen hemma hos oss. Väggarna är mörkt grå vilket jag inte riktigt gillar, då den känns väldigt mörk när det inte finns några fönster. Men som jag sagt tidigare så är det en hyreslägenhet och jag har inte så stor lust att fixa i den då. Men det är en snygg färg men inte den jag skulle valt till det rummet. Så det har fått bli vita möbler dit istället. Helt ok tycker jag. Stringhyllan har jag fått ärva av mamma och stolen har jag klätt om och målat själv (den är dock inte riktigt färdig).

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha, om jag hade kunnat hade jag tillverkat några själv :) men jag är nog tyvärr inte riktigt så händig!

2012-02-15 @ 22:56:51
URL: http://jenniiemaria.blogg.se/
Postat av: Martina

Jättefin stol! Å den där förvaringen i hallen var klockren, vill haaa!

2012-02-21 @ 11:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0