Legenden om ugglornas rike

Jag fick lite klagomål om att det var dåligt med inlägg på min blogg. Men ärligt så har jag inte haft något att dela med mig av och brist på tid att sitta vid datorn.
Idag har vi iaf varit och lyssnat på en massa bra att veta om bilbarnstolar. Sen har Ronja och hennes fantastiska lilla Max varit här. Aili passade på att styla och drog sig upp till ståendes mot sin Audi bil. Sen drog vi iväg till Kaunisvaara och hade fredagsmys med familjen där. God mat, slisk och en bra film bjöds det på. Legenden om ugglornas rike såg vi, mysig film! Nu är vi hemma igen. Aili sover gott i sin säng och jag sitter i en bäcksvart lägenhet och ugglar mig framför datorn. Men nu går ögonen i kors så jag ska också gå och sova och bli hypnotiserad av månen?!. Imorgon kommer Ailis fastrar till byn så vi ska höka (mycket fågel relaterat, sorry) efter dom hela helgen och sen är det inte länge kvar tills Erkki kommer hem till oss. Fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: Erik

Hehe, så de går bättre numera när hon klänger på bilen? Förra helgen var de inte direkt smärtfritt när Audin bara ville rulla iväg när hon skulle upp på den :) Saknar er å snart kommer jag hem igen :)

2012-02-24 @ 23:10:33
Postat av: Laila

Ha en bra lördag och tack för igår. Det var supermysigt.

2012-02-25 @ 08:50:58
Postat av: Hanna

Erik: hon börjar få till knixet med det dära :) Hon såg så nöjd ut när hon lyckades sträcka ut sina knubb ben till ståendes. Imorgon kommer du,

äntligen :)



Mamma: Det gör vi igen! Fast nästa gång är det väll jag som bjuder på fredagsmys :)

2012-02-25 @ 10:32:18
URL: http://hhrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0