Överlevde

Jag tänkte meddela att jag överlevde träningen. Det var till och med skit kul! Nu är jag pepp som attan på att börja träna. Måste även se över kosten lite. En kompis sa att hon börjat med att inte äta efter klockan 18 på kvällen, det lät smart tycker jag. Men i övrigt så äter jag faktiskt inte så mycket onyttigt. Ja förutom idag då, när jag laddade för träningen med ett flottigt skrovmål i magen (det var svin gott). Imorgon blir det iaf en promenad, hoppas bara att vädret är bra.
Sen borde jag även ta tag i att hälsa på folk! Har lovat och lovat att jag ska komma och hälsa på. Men tiden bara rinner iväg och jag hinner inte riktigt ikapp. Så imorgon ska vi även hälsa på någon!
Nu, Once upon a time!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Och blir man sugen efter 18 kan man ta en frukt eller nå annat nyttigt :)

2012-02-22 @ 11:15:56
Postat av: Laila

Wille säger att allt nyttigt är dåligt och allt onyttigt är gott. Vad gör man då? Håller för näsan och tuggar och sväljer tror jag ska fungera....

2012-02-24 @ 08:26:28
Postat av: Martina

Vart/vad har du varit å tränat?

2012-02-24 @ 15:07:34
Postat av: Hanna

Haha, ja barn har väll oftast rätt antar jag. Men en frukt är nästan godare än en massa godis, tycker jag.

Martina: Jag var och provade Body Combat, det var visst någon engånsgrej här i byn. Det var kul! Hoppas dom börjar med det. Nästa vecka börjar jag på spinning, hoppas det är kul. :)

2012-02-24 @ 22:06:40
URL: http://hhrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0