Tacka vet jag yllebyxor

Ja det är mycket gnällande om kyla nu. Men jag måste bara gnälla av mig lite. Ute är det kallt! Men det är inget nytt. Något nytt är att vi har fruktansvärt kallt i lägenheten. Har vikt handdukar efter listerna och hängt draperier och gardiner överallt. Men det hjälper inte! Gardinerna fladdrar av draget från dörrarna. Satte en termometer i hallen och den visade på 12 grader. Sviinigt är vad det är.
Jag önskar så att min lilla prinsessa skulle kunna krypa omkring naken, men det går bara inte när det är så kallt! Har haft på henne flera lager kläder och själv har jag suttit med yllebyxor hela dagen. Dags att ta ett samtal till vår hyresvärd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0