Amningshjärna på topp

Idag har vi hunnit med en hel del. Aili ville promt kliva upp kl 8 så jag hällde i mig en massa kaffe och körde igång med en massa tvätt. Sen kl 9 skulle fröken visst sova igen, men då var jag så pigg så jag donade hemma en massa.
När Aili vaknade gick vi till Gustaf och Nadja och hälsade på. Var där en stund innan vi gick vidare till Emilia och Tilde, men glömde dock min telefon. Hemma hos Emilia var även tant Ampan. Där blev vi kvar ett bra tag och surrade en massa. Glömde skötväskan där när jag gick vidare för att hälsa på mamma på hennes jobb. Blev kvar med mamma en stund innan jag gick hem.
Aili sov i vagnen när vi kom hem så jag passade på att skotta fram bilen. Vägarna i Pajala har varit dåligt skottade så jag har fått knuffa och släpa vagnen, jag har fått välförtjänt träning idag. Och skottningen var bra för armarna. Svettig som en gris är jag nu.
Maria och Tim skulle komma förbi nu och kankse mamma också kikar förbi en sväng så det har varit en riktig "umgås dag" idag. Trevligt!
Jag har gjort mellanrum i texten men den brukar dra ihop allt när jag publicerar. Vet inte vad jag gör för fel... Så jag ber om ursäkt om det är jobbigt att läsa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som en härlig dag! :)

Så gör min text också! Jag blir galen!

2012-01-15 @ 09:59:29
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Fin blogg :)

2012-01-15 @ 14:03:18
URL: http://typaleix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0