Collage med C

Det blev en dag av denna också. Har varit hemma och pysslat en massa. Håller på att göra färdigt en massa projekt. Är så less på att ha tusen olika saker på gång samtidigt. Så nu ska jag färdigställa allt innan jag börjar på något nytt.. (Vilket inte kommer att hålla då jag hela tiden får en massa roliga idéer). Men jag ska försöka iaf.
Imorgon blir det städning av garderoberna, finns en hel del att slänga och allt är i oordning. Den lilla pedanta rösten i mig säger att det kommer kännas mycket bättre när det är gjort. Det är ju så skönt när allt är i ordning och rent och fint.
Mamma och Wille har varit på besök idag. Och som vanligt när mamma är här så blir det ändring på något, idag fick köksmöblerna svänga om. Nu ska jag bara invänta ett besök till Biltema och min nya taklampa innan köket är färdigt. Och som den svenskaläraren mamma är så har hon talat om för mig att collage stavas med C och inte med K. Tack för det mamma, jag ska inte göra om det.
Sen har jag fått spardille! Jag har tänkt hela dagen på hur jag ska lyckas spara mycket pengar. Det är inte det lättaste det där med pengar. Speciellt när man har föräldrapenning och knappt får nå pengar. Men lite får man ju iaf och att spara är kul! Eller inte kul, men det är skönt och fint att veta att man har pengar, om man ska köpa något. Tips på hur man sparar smart och enkelt tas tacksamt emot. Men nästa vecka blir det ett besök till banken!

Kommentarer
Postat av: Sinikka Rantatalo

Idag läste jag igenom din blogg. Du skriver så fint om Aili och jag får känslan av att du är så förnöjsam och hittar på olika saker att göra med Aili. Att hon får vistas utomhus gör henne stark. Tänk på eskimåerna.

2012-02-11 @ 22:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0