Hemslöjdat

Aili har fått så mycket fina presenter! Jag är speciellt förtjust i dem som är hemslöjdade. Mössan på bilden här nedan har min vän Johanna gjort åt Aili, Johanna älskar att slöjda och gör superfina mössor. Den mössan som Aili fick av henne var den första hon gjorde. Den är underbar! Nu har pigan växt i den så kommer vi att använda den resten av vintern. Jag kan inte göra sånna tjusiga länkar men här har ni länken till Johannas blogg där ni kan se fler av hennes kreationer - jeayms.blogg.se
Aili ska ut och sova i vagnen


Kläder ska man ha när man sover ute
Ailis fammo har stickat yllekläder åt henne. På den här bilden ser man tröjan. Hon har även byxor i samma brun/gråa färg. Jätte fina och inte stickiga utan mjuka och sköna! Lovikkavantarna har min syster fått när hon var liten, det finns likadana tossor som Aili också använder.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha,men Hanna då, jag blev helt varm om öronen då jag läste.. Vad gullig du är. Och vad gullig Aili är i mössan, jag vet den var lite stor, men man måste tänka framåt!;) Jag menar nu kan hon använda den i minst 5 år framöver med ett antal andra mössor under den till att börja med ;)

2012-01-24 @ 22:57:19
URL: http://jeayms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0