Ice

Aili och jag har en riktig mysdag idag. Mamma/mommo har varit här och ätit lunch och nu ska vi bara mysa resten av dagen. Det är rätt skönt att vara hemma igen, men ensamt. Det har varit så mycket fart och liv dom senaste dagarna så jag tror vi behöver ta det lungt. Gjorde ett kollage på bilderna från Jukkas (det blir mycket kollage nu).

Sen var vi ju på ishotellet i fredags. Min kusin (som fyllde 50 år) skulle hålla en tango kurs där så vi fick gratis biljetter. Det är så häftigt hur dom kan göra med is och snö, det är så vackert. Kameran gick för fullt! Återigen blev det ett kollage.

Kommentarer
Postat av: Em

vad mysigt ni verkar ha haft det. Jag känner mig avundsjuk, jag vill ocksååååååååååå!!!

2012-01-30 @ 13:08:23
URL: http://denivit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0