Once upon a time

Jag har börjat följa en ny serie! Som rubriken lyder heter den Once upon a time. Jag har sett tre avsnitt och är fast. Det är så skönt att bara få befinna sig i en sagovärld för en liten stund. Kan rekomenderas till andra som behöver fly verkligheten en liten stund till en väldigt vacker men ack så hemsk värld eller till någon som bara vill se något bra.
För tillfället så håller jag på att tvätta och ska ge Aili lite käk på en stund. Sen ska Aili packas i vagnen och så ska vi gå och hälsa på någon eller några. Vet inte vars vi hamnar ännu men förhoppningsvis bjuds det på kaffe.

 

Enligt Ailis tycke ska det vara filt över huvudet när man sover


Kommentarer
Postat av: Erik

Oj så gott hon sover :) Vilken underbar tös vi har.

2012-01-13 @ 12:49:43
Postat av: Johanna

Åh, den har jag också försökt börja se. Har bara sett första men jag vill verkligen försöka följa den..Som du säger bra verklighetsflyts serie ;)

2012-01-18 @ 01:12:12
URL: http://jeayms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0