Sakta men säkert går det nog

Sitter hemma i soffan och är allmänt seg och trög, underhåller mig själv med att sticka ett par strumpor. Denna gång till Erkki. Han har varit ute med Gustaf idag och kört skoter. Lite kallt för mitt tycke (-15) men Erik var varm och nöjd. Aili har sovit ute i vagnen i flera timmar och ligger nu och leker med sina saker. Hon håller på att dra upp sig i krypställning så det är inte långt bort tills hon kryper nu. Mamma och syster skulle komma hit efter jobb/skola och jag har beställt god mat av Erik. Får väll se om han tog mitt önskemål på allvar...
Erik på Assulten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0