Sengångaren vaknar till liv

Jag har sån energi, eller jag har lust att ta tag i saker. Idag har jag börjat måla och klä om en stol, har tänkt göra det i flera månader men inte haft lust och när jag inte har gjort det så har jag pysslat med att färdigställa lite handarbeten. Det känns som att jag börjar bli mig själv igen. Jag läser böcker, pysslar och tar tag i saker som ska göras. Har känt mig som en sengångare i evigheter.
Idag har jag knallat i pyamasen hela dagen och bara myst och haft det skönt hemma. Anton och Olivia har varit på besök, riktigt trevligt, det blev mycket prat och kaffe. Det blev även god mat åt mig och familjen, för engångs skull. Fylld bacon lindad kyckling blev det. Riktigt gott!
Fylld bacon lindad kyckling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0