Riva

Är sämst på att uppdatera! Jag vet! Mycket har hänt och det händer mer hela tiden. Aili har fyllt ett år och även tagit sina första steg. Hon hade en riktigt bra födelsedag med fin besök, tårta och presenter precis som det ska vara.
Aili på sin 1 års dag
-
Vi har börjat riva ut köket, så det är kaos hemma hos oss. Men det går framåt och är vi ivriga att få det färdigt. Det är lite knepigt när man har små barn och ska repa, då en måste vara med gumman och den andra får böka på. Har lagt in ett önskemål om hjälp från våra familjer, så vi får väll se om någon vill barnvakta en vilding. Men det ska nog gå bra det här!
Köket innan vi börjat rivningen. (Kolla in den ursnygga bården och kaklet, hehe).
Vi har även gjort färdigt ett sovrum, så det kommer bilder på det framöver när lugnet har lagt sig lite.
Nu ska jag sparka upp gubben så vi får lite gjort!

Kommentarer
Postat av: JOhanna

Fiiint det kommer bli! Men,Hm, är det fel på mig om jag tyckte det röd/blåa kaklet var svin snyggt ?:D

2012-07-16 @ 19:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0