13 Juni

Idag gick min lilla syster ut nian. Eller tog "Grundenten" som någon av mina mostrar kallar det. Har nog aldrig sett henne dansa så mycket på en dag. Tänk att min lilla syster blivit så stor. Till hösten flyttar hon till Luleå för att gå teater gymnasium och det kommer att bli tomt utan henne rännandes hos oss. Hon kommer att bli en fantastisk skådespelare. Hon är en tjej som kan allt hon vill!
Dagen till ära hade hon på sig norra Finlands folkdräkt. Som vår mormor har sytt och vävt när hon var i min ålder. Laura var fantastiskt vacker i dräckten och stack verkligen ut i mängden!

 

 

Sen hade vi fika här hemma hos oss. Vi fick även en inflyttnings present av Mats, han gav oss en (bensin driven) grästrimmer. Det var den första inflyttningspresenten vi fått så man kan ju säga att han satte ribban högt för dom andra. En mycket trevlig dag.

 

Nu önskar jag mig värme och sol!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vad fin hon är.

2012-06-24 @ 20:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0