Fotograf

Igår var vi till en fotograf i Kiruna för att ta ettårs bild på Aili. Det var jätte kul att ta riktiga bilder på henne och vi tog även lite bilder på hela familjen. Hon hade ganska bra tålamod men blev lite less mot slutet. Maria, Martin och Tim var där när vi kom så vi passade på att ta lite bilder på Aili och Tim tillsammans. Skitsöta!
Nu har jag suttit och valt ut vilka bilder vi vill ha, inte det lättaste. Men jag lyckades nog och känner mig nöjd. Om några veckor får vi bilderna. Bjuder på en nu, jag och min älskade unge.
Jag och Aili

Kommentarer
Postat av: Jeanette, mamma till Liam

Åh vad fina ni är! :)

2012-06-18 @ 22:01:16
URL: http://jeanettefallstrom.blogg.se/
Postat av: Amanda G

Men vilken utgnidit bild på er! :)

2012-06-18 @ 22:19:36
Postat av: Amanda G

Men vilken urtjusig bild på er! :)

2012-06-18 @ 22:20:02
Postat av: Em

Oh den där var ju riktigt fin, ska bli spännande att se resten :)

2012-06-19 @ 10:40:53
Postat av: Anonym

Haha den är tagen vid våran lilltoa, lite andra tapeter i bakgrunden då :-) midsommar för några år sen

2012-06-22 @ 07:31:12
Postat av: Anonym

Men mina fina.

2012-06-24 @ 20:47:04
Postat av: Lina

Hejsan, jag försökte använda denna mall på min blogg men fick bara massor med olika dokument, jag undrade om du har lust att skicka denna stilmall till min hotmail? skulle vara jättesnällt. :) [email protected]

2012-06-24 @ 23:13:12
URL: http://dropmeeoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0