8 Mars

Jag har fastnat i The Hunger Games. Det tog ungefär ett kapitel så var jag fast. Den är så bra och jag älskar verkligen att läsa en bra bok. Mest av allt vill man bara låsa in sig i ett mysigt rum och läsa och läsa. Men tyvärr så finns det ju annat man ska göra med. Jag kan helt klart rekomendera boken! Tack Ola för tipset!
Annars så känner jag mig frisk och har tagit itu med all tvätt och sanerat lägenheten, sängkläderna är ute på vädring och fönstret står på glänt så vi ska få frisk luft. Det är skönt att vara människa igen!


IMORGON KOMMER ERIK!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0