Aili har varit på 9 månaders kontroll idag...

2012-03-29_13_45 (MMS)

Aili har varit på 9 månaders kontroll idag. Hon väger 8985 g och är 75 cm lång. Nu får vi äntligen byta till den nya bilbarnstolen, vilket är bra för nästa vecka blir det lite långresor. Babyskyddet är alldeles för litet för vår långa tjej och hon sitter riktigt obekvämt i den. Nu kanske hon tycker att det är lite roligare att resa. Passade på att väga mig själv också. Nu är jag tillbaka på vikten jag hade innan jag blev gravid. Jag gick upp 26 kg med Aili. Men nu är dom borta! Jag sjunger av glädje!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en otrolig dotter som kan allt du kan och du är vacker med eller utan kilon för mycket...eller vad det heter. Kram

2012-03-29 @ 21:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0