Beundransvärt

Igår var jag ut och kollade party livet i Pajala. Det var riktigt kul! Jag, Maria, Emilia och Nadja satt hos Maria innan och förfestade och sen var vi ut på Sporthallen och Thai. Det var mycket folk och jag hann till och med dansa styrdans med någon gubbe. Det var en lyckad kväll så nu behöver jag inte gå ut på länge igen.
Aili fick sova hos mommo, det var första gången hon sov utan mig. Det hade gått bra och hon har säkert haft jätte roligt. Men oj vad jag saknade henne! Nu förstår jag hur jobbigt det är för Erik att vara utan henne när han jobbar.
Jag slapp bakfyllan och har mått som en prinsessa hela dagen. Pappa har lagat god mat åt mig, jag börjar bli lite bortskämmd. Aili har inte alls varit blyg för sin moffa. Dom kommer så bra överens.
Idag har vi varit och hälsat på min farmor och min mormor. Vi tog en fyra generations bild med farmor. Tänk vilka starka kvinnor jag har som förebilder. Farmor (Kerttu) är 92 år och Mormor (Vilma) är 93 år och båda har levt livet med många erfarenheter och händelser som man inte kan göra annat än att beundra.
Tack för alla fina kommentarer jag fått, det är så roligt med kritik!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jo var förra veckan i byn, så tänkte att ja skulle kika förbi hos er.. Skickade iväg ett sms åt dig, men min mobil är oxå lite spec så kan mycket väl varit den som bråkade oxå. Gör du nu speciellt nu till veckan? Typ Onsdag eller torsdag?

2012-03-19 @ 09:18:04
URL: http://emmnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0