En toppen helg

Då var återigen en helg till ända. Helgen har varit toppen, det har verkligen varit super bra väder! Och vi har njutit av varje stund.
På fredag var jag och Erik och körde skoter i Kaunis, det gick väll så dära. Erik sa så fint åt mig; "min citron vagina gumma". Helt klart finare ord för "Sur fitts kärring".. Nåja, jag anklagar honom inte, för sur var jag! Jag körde fast med skotern och surade ihop helt. Nå men det är inte så lätt att alltid vara glad, det gör Erkki så mycket bättre än jag.
Igår var vi med familj och vänner i stugan och grillade och latade oss i solen. Aili åkte skidor med mommo, hon var nöjd och glad i skidpulkan, riktigt snygg med sina solbrillor. Nadja och jag drog i väg med våra tjusiga skotrar och körde lite för oss själva (har sjukt mycket träningsvärk idag). Det är inte så lätt som man kan tro att köra skoter. Hela dagen var riktigt lyckad.
Sen när vi kom hem så gick jag och vilade och när jag vaknade så var jag super sjuk! Så idag har vi myst hela dagen lång (och snorat). Erik åkte just iväg till Kiruna, alltid lika tråkigt och tomt när han åker!
Imorgon har vi 8 månaders koll på BVC, men jag har ju som sagt blivit sjuk, så mamma/mommo får ta Aili dit. Det går bra det med. Det är så skönt när det finns hjälp nära! Tusen tack!

Kommentarer
Postat av: Laila

Vilken fantastiskt fin bild du fick på solen och glaspärlorna!

Aili är inte så pjåkig hon heller, min engelska dam i brillor.

2012-03-04 @ 21:41:24
Postat av: Jennifer

SV: Tack söta du :) Nej man ska inte lyssna så mkt på vad folk säger. Men det är irriterande. Hon är så söt eran sötsak :)

2012-03-05 @ 10:23:27
URL: http://artondeoktober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0