Galningarna blomstrar tidigt i år

Idag har varit en dag med full fart. Har ringt viktiga samtal, ätit lunch med mamma, promenerat, hälsat på Maria och Tim, ätit middag med mamma, Wille och Aili (såklart) för att sedan avsluta den med att städa hela läggan.
Får besök i veckan, imorgon kommer min allra käraste vän Johanna på besök och sover en natt. Sen kommer pappa från sthlm på fredag och sover även han en natt. Pappa och jag ska gå och se Galningarna blomstrar tidigt i år som min syster Laura har huvudrollen i. Något stolt jag är som har en så duktig syster!
Jag älskar när det är mycket som händer! Jag har äntligen anledning att skriva mina älskade listor igen! Jag kanske är galen, men att planera, ordna och skriva listor är fantastiskt! (Jo Em det är det faktiskt kul). Att strukturera upp saker som är kaos och sen se klarheten i det är en befrielse! Ja galningarna kanske blomstar tidigt i år?

Kommentarer
Postat av: Em

Bara genier behärskar kaos :P mehheeheehehheheehee, jag är ett geni jag kan allt!

2012-03-13 @ 22:23:20
URL: http://denivit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0