hälpsamma

Idag mår jag ytterligare lite bättre, har fått tillbaka lite energi. Snorar som bara den ännu, men det hör ju till.
Måste bara berömma mina medmänniskor, dom är helt fantastiska! Min syster var här igår, gick och handlade åt mig, diskade och gjorde kladdakaka. Mamma tog Aili till BVC och hjälpte mig med lite diverse. Min moster Hillevi kom och frågade om jag behövde något från affären och sen busade hon med Aili.
Det är underbart vilka fina människor jag har runt omkring mig! Och allt detta utan att jag ens behövde BE om hjälp! Visst ska man be om hjälp när man behöver det, men det är inte direkt mig starka sida... Tur att jag har så fina människor omkring mig som vet vad jag behöver. Tack!
Lite bilder jag tog på busmonstret igår

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hur stor är Aili nu? :)

2012-03-07 @ 19:55:20
Postat av: Hanna

Kan inte siffrorna exakt i huvudet. Men hon väger 8400 nånting. Och är 73 cm lång. :)

2012-03-08 @ 10:09:18
URL: http://hhrs.blogg.se/
Postat av: Sinikka Rantatalo

Tiden går fort. Nu är Aili snart ute och springer.,

2012-03-08 @ 10:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0